Bo och arbeta

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Bo och arbeta

Många som flyttar hit säger att
det mesta är enkelt i Piteå
och det är så vi vill att det ska vara.
 
Nästan varje år flyttar fler till Piteå än från Piteå.
I kommunen bor det lite fler än 41 tusen människor.
 
I Piteå vill vi att alla ska känna sig trygga
och att människor ska ha ett arbete.
 
Det ska också finnas trevliga saker att göra på fritiden.
I Piteå kommun finns en vacker natur och skärgård.
 
I Piteå tror vi på framtiden. Det märks.

Sidan kontrollerad: 2014-01-21 13:46:03