Sök jobb på Piteå kommun - lättläst

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Sök jobb på Piteå kommun - lättläst

Till Piteå kommun söker du jobb på datorn.
I listan längst ner på den här sidan
ser du vilka jobb som är lediga.

Sök jobb

Gå längst ner på sidan.
Klicka på jobbet som du vill veta mer om.
Där kan du klicka på en länk för att söka jobbet.
Länken heter Sök jobbet här.
Där står det hur du ska göra.
Sidan är inte lättläst.

Sök jobb på datorn

För att söka jobb hos kommunen
måste du lämna en del uppgifter.
Du ska skriva vilka jobb du har haft.
Du ska också skriva vad du har för utbildning.
Det kallas CV.

Lediga jobb på Piteå kommun

Sidan kontrollerad: 2022-01-13 17:21:50