Dagverksamhet

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Dagverksamhet

Personer med demenssjukdom kan träffas på
Munkberga i Pitholm och Edlagården i Öjebyn.
 
Där kan man umgås i trevlig miljö och ägna sig åt vardagliga sysslor.
 
Telefonnummer till Munkberga är
0911 - 69 68 35.
Telefonnummer till Edlagården är
0911 - 69 70 61.

Sidan kontrollerad: 2014-01-22 08:19:04