Hjälp i hemmet

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Hjälp i hemmet

Du kan få hjälp med att städa, tvätta och handla.
Du kan få hjälp med att duscha, gå på toaletten och att komma i och ur sängen.
 
Om du behöver hjälp, ring kommunens växel.
Telefonnummer 0911 - 69 60 00.
Säg att du vill prata med en hemtjänstchef.
Tala om var du bor.
Växeln kopplar dig till rätt person.

Trygghetstelefon

Om du ramlar ofta kan du få ett larm.
Larmet går till personal som kommer
och hjälper dig.

Matservice

Du kan köpa mat från vård- och omsorgsboenden
som du får skickad hem till dig.

Nattpatrull

Om du behöver hjälp på natten kan du få hjälpen av nattpatrullen.

Sidan kontrollerad: 2014-01-22 08:18:04