Ungdomsmottagningen

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Ungdomsmottagningen

På Ungdomsmottagningen kan du få hjälp med många olika saker

På Ungdomsmottagningen pratar vi om
kärlek, relationer, sexualitet, kris, nedstämdhet,
preventivmedel, "dagen efter piller", graviditetstest,
abort och sexuellt överförda infektioner.
Inga frågor är för stora eller för små.
Kan vi inte hjälpa dig så slussar vi dig vidare.  
 
På Ungdomsmottagningen finns 
barnmorskor, läkare, undersköterskor och kuratorer.
Vi har tystnadsplikt.
 

Klicka på länken nedan för mer information om oss.

Länk

Sidan är inte på lättläst. 

Ungdomsmottagningen i Piteå. Extern sida

Sidan kontrollerad: 2021-12-13 16:33:18