Förskola, fritidshem

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Förskola, fritidshem

Här kan du läsa vilka regler
Piteå kommun har för att ditt barn
ska få plats i förskolan.

Kontakta Medborgarservice hos Piteå kommun
om du vill veta mer.
Telefonnummer 0911 - 69 60 00.
 
När du ringer är det viktigt att du vet
ditt barns personnummer och inom
vilket område i kommunen du bor.

Sidan kontrollerad: 2021-03-05 15:30:31