Grans naturbruksgymnasium

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Grans naturbruksgymnasium

Skolan har ungefär 200 elever och 70 anställda.
Skolan har utbildningar för elever
som är intresserade av djur och natur.
Det finns utbildningar för att
lära sig arbeta i djurpark,
i djuraffär eller i jordbruk.
Du kan också bli hunddressör eller
hästskötare.
 
För elever som går i skolår 1
finns det möjlighet att
bo i eget rum på skolan.
 
På Grans kan man studera
jordbruk och djurvård
hund
hästhållning
djurvård special
häst special
 
Ring Grans Naturbruksgymnasium om du vill veta mer.
Telefonnummer 0911 - 23 31 00

Länkar

Sidan är inte skriven på lättläst

Grans hemsida 

Sidan kontrollerad: 2021-03-05 16:10:07