Grundsärskolan

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider vardagar 8-17, sommartid (24/6-19/8) vardagar 8-16

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Grundsärskolan

Skolan är nioårig men
en del elever kan behöva gå tio år.
Efter avslutad grundsärskola kan eleverna
fortsätta i gymnasiesärskola.
 
På Rönnskolan finns undervisning
för elever med utvecklingsstörning.
På Rönnskolan finns förskoleklass
för barn som är 6 år och grundsärskola.
 
På Rönnskolan finns också träningsskola
för barn som är 7 till 12 år.
På Rönnskolan finns också fritidshem
för elever i åldern 6 till 12 år.

Kontakt  

Har du frågor om grundsärskolan?
Vill du ansöka om plats?
Ta kontakt med rektor Sara Rönnbäck.
Telefon 0911-69 67 08
 

Länk

Sidan är inte på lättläst 

Sidan kontrollerad: 2021-06-16 11:02:32