Anpassad grundskola

KONTAKTA PITEÅ KOMMUN

Piteå kommun
941 85 PITEÅ

Telefon 0911-69 60 00 

E-post Piteå kommun

Organisationsnummer 212000-2759

Stadshuset

Besöksadress Svartuddsvägen 1
Öppettider Vardagar 08.00-17.00, dag före röd dag stänger vi kl 13.00
Sommartid (15/5 - 1/9): Vardagar 08.00-16.00

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadshuset.

Stadsporten

Besöksadress Västergatan 10
Öppettider vardagar 8-16 

Verksamheter och ärenden som hanteras i Stadsporten.

Vill du göra en orosanmälan?

Använd e-tjänsten för orosanmälan. Använd inte Piteå kommuns faxnummer!


Felanmälan Lämna åsikter och klagomål

Anpassad grundskola

Skolan är nioårig men
en del elever kan behöva gå tio år.
Efter avslutad anpassad grundskola kan eleverna
fortsätta i anpassad gymnasieskola.
 
På Rönnskolan finns undervisning
för elever med utvecklingsstörning.
På Rönnskolan finns förskoleklass
för barn som är 6 år och anpassad grundskola.
 
På Rönnskolan finns också träningsskola
för barn som är 7 till 12 år.
På Rönnskolan finns också fritidshem
för elever i åldern 6 till 12 år.

Kontakt  

Har du frågor om anpassad grundskola?
Vill du ansöka om plats?
Ta kontakt med rektor Sara Rönnbäck.
Telefon 0911-69 67 08
 

Länk

Sidan är inte på lättläst 

Sidan kontrollerad: 2021-06-16 11:02:32